Welke drempels houden klanten tegen en hoe optimaliseer je de klantbeleving?

Uitdagingen

Bestaande diensten/producten verbeteren op basis van je klantnoden

Steunpunt Duurzaam Bouwen VZW wilde de drempels en de succesfactoren van begeleide renovatietrajecten begrijpen om zo de deelname van huiseigenaren aan dergelijke trajecten te verhogen. Steunpunt Duurzaam Bouwen VZW heeft samen met kredietaanbieder Onesto een unieke samenwerking opgezet die als doel heeft ontzorgend te zijn voor de kandidaat koper/eigenaars van te renoveren huizen.

Steunpunt Duurzaam Bouwen VZW en One Inch Whale brachten de motivatoren en drempels om een huis te renoveren in kaart en onderzochten hoe de customer journey geoptimaliseerd kon worden. One Inch Whale stond hierbij in voor het opstellen van een relevante en efficiënte vragenlijst die de juiste input verzamelt, het analyseren van de data en het rapporteren van de inzichten die uit het onderzoek verkregen werden.

Het is heel belangrijk de juiste vragen op de juiste manier te stellen.

→ Bestaande diensten/producten verbeteren op basis van je klantnoden

Case specificaties

  • Uitdaging(en) → Bestaande diensten/producten verbeteren op basis van je klantnoden
  • Budget
    € 2500 - € 4999
  • Doorlooptijd
    1 tot 3 maanden
Door wie?

One Inch Whale

https://www.oneinchwhale.com/

Voor wie?

Steunpunt Duurzaam Bouwen VZW

https://www.dubolimburg.be/nl