Hoe jouw doelgroep beter bereiken en gericht leads vinden met social media?

Uitdagingen

Nieuwe klanten vinden

Gervi Outdoor verkoopt exclusieve buitenmeubelen. Daarnaast komt het met tuin-stylist Jeroen Martens vrijblijvend op locatie. De uitdaging was op Facebook en Instagram “vermogende” mensen te zoeken om rechtstreeks een consultatie met Jeroen in te plannen.
Via Social Force werden voor deze opdracht restaurants met een ster (o.a. La Butte aux Bois) en high-end retail (o.a. Porsche centers) getarget. Zodra de doelgroepen aangemaakt werden in Social force, werden deze gebruikt in advertentiecampagnes op Facebook en Instagram.
De resultaten overstegen alle verwachtingen: waar in het verleden dezelfde content en doelgroepen van Facebook gebruikt werden zonder succes, haalden we nu in een half jaar tijd uit 80 leads meer dan 6 klanten die hun volledige tuin lieten inrichten.

Social media zijn gericht op het verdienen van geld en daarom gestructureerd om jouw mediabudget zo snel mogelijk op te werken. Zorg zelf voor een goede segmentatie en gebruik jouw social media budget enkel om de juiste profielen te bereiken.

→ Nieuwe klanten vinden

Case specificaties

  • Uitdaging(en) → Nieuwe klanten vinden
  • Budget
    € 5000 - € 9999
  • Doorlooptijd
    3 tot 6 maanden
Door wie?

Jakobus en Corneel NV

https://www.jakobusencorneel.be/

Voor wie?

Gervi

https://www.gervi.be