Hoe klanten nog beter helpen?

Uitdagingen

Bestaande diensten/producten verbeteren op basis van je klantnoden

Led techno is een Belgische ‘solutions provider’ voor laboratoria in het algemeen en microbiologische laboratoria in het bijzonder. Het bedrijf is specialist in apparatuur, media, 3M Petrifilm, glaswerk, plastics, beschermkledij en volledige automatiseringsprojecten. Als ISO 9001:2015 gecertificeerd bedrijf ligt de nadruk op kwaliteit, knowhow, advies, flexibiliteit en klantengerichtheid.

Om de noden en behoeften van haar klanten te kennen en hierop beter te kunnen inspelen, liet Led techno een PXL klantgerichtheidsmonitor uitvoeren. Dankzij deze bevraging van haar klanten met een standaardvragenlist kreeg Led techno zicht op de tevredenheid, verbeterpunten, klantambassadeurschap, klantgehechtheid, ergernissen en klachten.

De PXL klantgerichtheidsmonitor is een klantentevredenheidsonderzoek met een gevalideerde methodiek met vaste vragenlijst en standaardverwerking waardoor dit standaard-onderzoek van Hogeschool PXL aanzienlijk budgetvriendelijker is dan maatwerk-onderzoek. Een dergelijk onderzoek komt in aanmerking voor kmo-portefeuille.

Het is voor ons cruciaal om nieuwe trends te ontdekken en om nieuwigheden op te sporen. We praten veel met onze klanten en vragen hen ook regelmatig wat hen vooruit kan helpen. Strategisch begrijpen wat je klant nodig heeft, dat is absoluut de voorwaarde tot succes.

→ Bestaande diensten/producten verbeteren op basis van je klantnoden

Case specificaties

  • Uitdaging(en) → Bestaande diensten/producten verbeteren op basis van je klantnoden
  • Budget
    € 2500 - € 4999
  • Doorlooptijd
    1 tot 3 maanden
Door wie?

PXL Research

https://www.pxl.be

Voor wie?

Led Techno

https://www.ledtechno.be/nl