250% groei dankzij een goed webshopontwerp en data-gedreven digitale advertenties

Uitdagingen

De impact van een website vergroten

Voor de klant Think Tomato werd een digitaal traject uitgestippeld. De webshop werd op maat ontworpen op basis van de noden van de klant binnen Shopify, met een zeer intuïtief back-end systeem om de webshop te beheren. De visie was om met 3 muisklikken naar de check-out te gaan. Dit om ervoor te zorgen dat het voor iedereen duidelijk en logisch is om af te rekenen.

Naast de webshop werden simultaan data driven integraties opgestart. Enerzijds digitial advertising met een SEA campagne (Google) en social media advertising (Instagram / Facebook ads). Ad sets werden gecreëerd om mensen te targeten in drie funnels, awareness (storytelling), consideration (knowledge sharing) en conversion (the sell). Wat de data betreft werden integraties voorzien voor welcome journey nieuwsbrieven. Er worden automatische emails verstuurd worden met meer info over het merk, een kortingscode op de volgende aankoop. Door deze aanpak is het merk op 2 jaar tijd met 250% gegroeid.

Gebruik bestaande webshop modules die up to date blijven en door Google ondersteund worden. Koop zeker geen goedkope website tools zonder open source.

→ De impact van een website vergroten

Case specificaties

  • Uitdaging(en) → De impact van een website vergroten
  • Budget
    € 5000 - € 9999
  • Doorlooptijd
    1 tot 3 maanden
Door wie?

Jakobus en Corneel NV

https://www.jakobusencorneel.be

Voor wie?

Think Together BV

https://www.thinktomato.be/